tiistai 12. syyskuuta 2017

RAVINTOA RUUMIILLE JA SIELULLE


Näin viekkaan kuvan saattelemana olen päättänyt, että tänä syksynä pyrin keskittymään täällä blogin puolella erityisesti kahteen asiaan: ruokaan ja kirjallisuuteen. Koska olen rönsyilevä luonne en aio kuitenkaan tehdä sataprosenttista lupausta ettenkö kirjoittelisi muistakina asioista, mutta saahan ihmisellä tavoitteita olla, hehe! Olen viime aikoina joutunut (tai oikeastaan saanut!) opetella paljon uusia ruokalajeja sen takia, että olen muuttanut syömisiäni entistä enemmän kasvispainotteiseksi. Lihaa syön edelleen silloin tällöin, mutta tavoitteeni on pitää liha enemmänkin "juhlaruokana" ja vähentää sen käyttö minimiin arkiruokailussani. Siispä tulen varmasti jakamaan täälläkin syksyn mittaa myös monta hyvää ja helppoa kasvisruokareseptiä, ja testailemaan erilaisia kasvisruokailijan vaihtoehtoja lihalle: tällä hetkellä kokeilemista odottavat muun muassa mifusuikaleet ja quorn-kuutiot.

Miltäs kuulostaa? Onko teillä toiveita sen suhteen, millaisia reseptejä haluaisitte lukea? Ovatko teidän intohimonne makeissa jälkkäreissä ja leipomuksissa vai enemmän suolaisten ruoka-annosten puolella?  Sen lupaan, että minun reseptini eivät tule olemaan vaikeita ja monimutkaisia eivätkä ne sisällä liiaksi outoja ainesosia. Siksipä kaikkien on helppoa lähteä kokeilemaan reseptejäni, kun kynnys ei nouse liian korkeaksi. :)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti